Spuštena je zavesa na najveću sajamsku poljoprivrednu manifestaciju ispod Save i Dunava, 14. Šumadijski sajam poljoprivrede u Kragujevcu. Više od 60 kompanija iz zemlje inostranstva (Izrael, Turska, Alžir), preko 30 udruženja i 20 poljoprivrednih gazdinstava su od 7. do 10. septembra u hali i na prostoru ispred “Šumadija sajam”, predstavili svoj proizvodni program brojnim posetiocima. Po nekim procenama više od 20 hiljada učesnika je razgledalo izložene proizvode, uređaje, izložbu stoke i živine, kao i bogat kulturno-umetnički program. Grad Kragujevac, zatim kolektiv “Šumadija sajam” uz pomoć generalnog sponzora, “Jugometal” iz Svilajnca, zlatnog sponzora “Mehanizacija Trgomen” iz Kraljeva i “Villager” kao srebrnog, nastavili su lepu tradiciju okupljanja svih onih koji su vezani za poljoprivredu, prehrambenu industriju ali i ruralni I održivi razvoj, te turističke kapacitete Šumadije.
Kompanija “Agromarket” koja prati i pomaže održavanje sajma od prvog dana i ovog puta je predstavila svoje proizvode ali i stručnu pomoć i savete posetiocima na tri lokacije, štand ispred hale, kao i štand Villager, te Agrorepromaterijal štand u samoj hali. Predstavljeni su brojni proizvodi, kako iz sektora Pesticidi, tako i FifoFert, odnosno brendovi Oregon, Dolmar, Griffo, Tigar… Naravno, po običaju, najzanimljivije je bilo na štandu uz Demo kombi ispred hale gde su mališani bili obradovani balonima i zastavicama, a njihovi roditelji su imali mogućnosti da se oprobaju u “Challenge” igrama – preciznom i brzom sečenju balvana Villager motornim testerma, kao i pravilnom upotrebom Villager motornim trimerom na specijalnom mini poligonu. Posebna pažnja je učesnicima akcije “Harder, better, stronger” skrenuta na bezbednu primenu uređaja. Najuspešniji među učesnicima, nagrađeni su nagradama.
Po rečima organizatora, za naredni sajam nastojaće da okupe još veći broj domaćih ali i inopartnera, prvo iz zemalja iz okruženja ali i šire. Kompanija “Agromarket” iz Kragujevca će naravno, rado pomoći u organizaciji jubilarnog 15. Šumadijskog sajma poljoprivrede, ne samo iz lokalpatriotskih razloga, već što je prepoznala vrednosti koju donose sajamske manifestacije.