Cilj kompanije je dugoročan razvoj u sektoru agrara Srbije i aktivno učestvovanje u podizanju konkurentnosti srpskih farmera. Budući napredak Agromarketa se temelji na jačanju postojećih i razvijanju novih konkurentskih prednosti. Krajnji cilj je zauzimanje pozicije jedne od tri najznačajnije kompanije u agrarnom sektoru Zapadnog Balkana uz osvajanje prvog mesta u distribuciji pesticida, kao i visoko pozicioniranje brenda Villlager u delu tržišta garden robe.
U kontekstu postizanja zacrtanih ciljeva Agromarket se kroz Agromarket Grupu trudi da kroz širenje grupacije na sektore poljoprivredne proizvodnje, prerade i izvoza poljoprivrednih proizvoda zaokruži sferu delovanja i ispuni u potpunosti zahteve svojih klijenata, poslovnih partnera i ulogu društveno odgovorne kompanije – lidera u regionalnom agrobiznisu.
Krilatica kompanije Nama veruju! je istovremeno i konstatacija činjeničnog stanja i pokazatelj izuzetno razvijene svesti o tome da se poverenje, kao i svako veliko blago, veoma teško stiče, ali veoma lako gubi. Svakodnevnim naporima kompanija se trudi da poboljša uspešnost poslovanja svojih klijenata vodeći se pravilom da je svaki njihov uspeh i uspeh Agromarketa.